Friday, April 17, 2009

一封给wingee的信

Wingee
一直以来都没能好好地和你坐下来
谈谈心事
记得你曾经说过要找个时间和我坐下来
聚一聚
你很忙吧~
所以都没机会
还记得之前的我并不想参加CLS
直到遇上你
是你说
"大包,康乐股适合你."
我就参与面试
成功了
在华文学会里
我知道我自己做得不好
时常闹脾气
搞事情
希望这一切都不会影响你
因为是你撑着我
当全桌的人反对我进康乐股
谢谢你那么看得起我
但是
也向你道歉
因为我并没做到最好
.
不知道你会否看到这封信
但是希望你原谅我

大包~上

4 comments:

Danny lim said...

哈哈~我看到了=)

Justin said...

又不是写给你啦~
=.="

wingee said...

Da bao...
I got ur letter edi...
My mind was messy with thoughts and words to u...
but it was reli touching after reading ur letter...cos u stil rmb me n u...
U no need to say any sorry to me to anyone...
It is not only me think that u 're suitable for dis aspect...
Don't get upset and give up on urself so fast...
We still got a long way to go...

U just need some time to adjust ur mind, make urself have a clear decision and even move forward...
U n i STILL OWE A CUP OF TEA!
=p

Li Lin said...

i saw it too
=)